Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Toyota COROLLA (_E8_) 1.8 D (CE80_, CE80R) (1983.06-1988.05) 58km » 02.10.092 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Toyota Corolla (_e8_) 1.8 D (ce80_, Ce80r) (1983.06-1988.05) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów 02.10.092 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.10.092 Uszczelka, głowica cylindrów TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
44.27 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.10.092

Status produktu: Normalny
dla numeru OE602 016 3120
Średnica cylindra [mm]88

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 02.10.092 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      602 016 0220
MERCEDES-BENZ      602 016 0420
MERCEDES-BENZ      602 016 1020
MERCEDES-BENZ      602 016 1620
MERCEDES-BENZ      602 016 1820
MERCEDES-BENZ      602 016 3020
MERCEDES-BENZ      602 016 3120
MERCEDES-BENZ      A602 016 0220
MERCEDES-BENZ      A602 016 0420
MERCEDES-BENZ      A602 016 1020
MERCEDES-BENZ      A602 016 1620
MERCEDES-BENZ      A602 016 1820
MERCEDES-BENZ      A602 016 3020
MERCEDES-BENZ      A602 016 3120
zamienniki:
10 91 4286
brak
SWAG Autoteile GmbH
BN720
brak
PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 02.10.092 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.