Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (2006.06-2008.11) 103km » 02.19.360 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Ii (jm0/1_) 1.5 Dci (2006.06-2008.11) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 02.19.360 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.19.360 Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.19.360

Status produktu: Normalny
dla numeru OE6PK1200
Długość [mm]1200
Ilość żeber6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 02.19.360 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
CITROËN      5750M0
CITROËN      5750Y2
FORD      6G9N8620BB
MERCEDES-BENZ      003 993 5196
MERCEDES-BENZ      010 997 2292
MERCEDES-BENZ      012 997 4592
MERCEDES-BENZ      A003 993 5196
MERCEDES-BENZ      A010 997 2292
MERCEDES-BENZ      A012 997 4592
NISSAN      11720-AZ71A
NISSAN      1172000QA2
NISSAN      82008-21813
PEUGEOT      4007E7
PEUGEOT      5750FH
PEUGEOT      5750M0
PEUGEOT      5750W5
PEUGEOT      5750Y2
RENAULT      117203290R
RENAULT      117205191R
RENAULT      117208309R
RENAULT      117209098R
RENAULT      8200243021
RENAULT      8200360524
RENAULT      8200821813
VOLVO      31251046
VOLVO      6G9N8620BB
VOLVO      860388
LAND ROVER      LR003570
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 02.19.360 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.