Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TD (2002.04-2006.06) 84km » 02.43.031 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Ford Ranger (er, Eq, R_) 2.5 Td (2002.04-2006.06) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna 02.43.031 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.43.031 Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

02.43.031

Status produktu: Normalny
dla numeru OE000 586 5246
dla numeru producenta116 460 2180
dla numeru producenta126 460 0280
dla numeru producenta126 460 1580
dla numeru producenta126 460 1680
dla numeru producenta126 460 2680
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna 02.43.031 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 586 5246
MERCEDES-BENZ      A000 586 5246

Zastosowanie Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna 02.43.031 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.