Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 07.17.035 trucktec automotive gmbh

Cewka zapłonowa 07.17.035 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.17.035 Cewka zapłonowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

07.17.035

dla numeru OE 06A 905 115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 07.17.035 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
AUDI      06A 905 115 A
AUDI      06A 905 115 B
AUDI      06A 905 115 C
AUDI      06A 905 115 D
AUDI      06B 905 115 D
VAG      06A 905 115
VAG      06B 905 115 D
VAG      06B 905 115 G
VAG      06B 905 115 H
VAG      06B 905 115 J
VAG      06B 905 115 L
VAG      06B 905 115 M
VAG      06B 905 115 N
VAG      06B 905 115 Q
VAG      06B 905 115 R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 07.17.035 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.