Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 07.19.148 trucktec automotive gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.148 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.19.148 Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

07.19.148

dla numeru OE 6PK1065
Długość [mm] 1065
Ilość żeber 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.148 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
BMW      11 28 7 838 200
CHRYSLER      4792071
CHRYSLER      4792071AB
FIAT      46414859
FIAT      60653029
FIAT      60676136
FIAT      71732386
FIAT      96152082
FIAT      9615208280
MITSUBISHI      MD 317142
NISSAN      117200W000
NISSAN      117200W002
NISSAN      11720VC200
NISSAN      11920BX005
PEUGEOT      5750.TE
PEUGEOT      5750.WZ
PEUGEOT      575098
PEUGEOT      5750A2
PEUGEOT      5750PQ
PEUGEOT      961 52083
PEUGEOT      96152084
PEUGEOT      96152085
PEUGEOT      9653319780
RENAULT      50 10 359 915
RENAULT      5010248035
RENAULT      5010295531
VAG      030 145 933 AT
VAG      030 145 933 G
VAG      030145933E
VAG      030145933L
VAG      030145933M
VAG      030145933T
VAG      044 903 137 AE
VAG      045 145 933 L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.148 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.