Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2010.07-2018.01) 250km » BWB170 trw
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2010.07-2018.01) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWB170 TRW

BWB170 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWB170
Cylinderek hamulcowy BWB170
BWB170
trw BWB170 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWB170 trw
Cylinderek hamulcowy BWB170 trw
Cylinderek hamulcowy BWB170 trw
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWB170

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Średnica [mm]15,9
nr EAN3322937393190
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWB170 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL AGILA A SUBARU JUSTY III SUZUKI IGNIS II, WAGON R, WAGON R+ 1.0-1.5 09.00-
numery OEM:
OPEL      47 05 130
OPEL      9209092
SUBARU      5340183E00
SUZUKI      53401-83E00
VAUXHALL      47 05 130
VAUXHALL      9209092

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWB170 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWB170 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWB170zobacz instrukcję montażu BWB170

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.