Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A6 C6 (4F2) 4.2 quattro (2004.05-2006.05) 335km » DB4023 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 4.2 Quattro (2004.05-2006.05) 335km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4023 TRW

DB4023 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4023
Bęben hamulcowy DB4023
DB4023
trw DB4023 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4023 trw
189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4023

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]98
Średnica otworu centrującego [mm]72
Śr. zewn. bębna ham. [mm]271
Rozmiar gwintu 115,6
Rozmiar gwintu 2M10 x 1,5
Średnica bębna hamulcowego254,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]255,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]62
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]118
nr EAN3322937075089

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4023 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, CITROEN C25, JUMPER I, FIAT DUCATO, TALENTO, PEUGEOT BOXER, J5 1.8-2.8D 09.81-
numery OEM:
ALFA ROMEO      4389374
ALFA ROMEO      4449694
CITROËN      4247 22
CITROËN      ZF4449694
FIAT      1313675080
FIAT      4449694
PEUGEOT      4247 22

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4023 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4023 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.