Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Jaguar XF I (X250) 4.2 Kompressor (2008.03-2015.04) 416km » DB4166 trw
wybrany samochód: 
Jaguar Xf I (x250) 4.2 Kompressor (2008.03-2015.04) 416km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4166 TRW

DB4166 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4166
182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4166

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego254,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]256
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]57,5
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]160
nr EAN3322937200641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4166 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.0-2.9 12.85-12.00
numery OEM:
FORD      6464214
FORD      82VB-1126-AA
FORD      92VB-1126-AA
zamienniki:
36-0045
brak
KAGER
BT232
brak
FTE automotive GmbH
18-0284
brak
METELLI CIFAM
17824
brak
LEMFÖRDER
262508
brak
NK
7079.00
brak
REMSA
FDR329192
brak
FERODO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4166 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4166 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.