Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Bmw 3 (E46) 330 i (2000.06-2005.02) 231km » DB4392 trw
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e46) 330 I (2000.06-2005.02) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4392 TRW

DB4392 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4392
Bęben hamulcowy DB4392
DB4392
trw DB4392 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4392 trw
166.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4392

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Średnica bębna hamulcowego228
Śr. wewn. bębna ham. [mm]228
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]51
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]66
Śr. zewn. bębna ham. [mm]271
Ilość otworów5
Ciężar [kg]6,3
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]230,2
nr EAN3322937944477

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4392 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.4-2.0LPG 02.99-09.12
numery OEM:
FORD      1327834
FORD      1458826
FORD      1743443
FORD      3M51-1126-AC
FORD      3M51-1126-BA
FORD      3M51-1126-BB

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4392 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4392 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.