Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 411 CDI RWD (907.141, 907.143, 907.145, 907.241, 907.243... (2021-???) 114km » DB4427 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 411 Cdi Rwd (907.141, 907.143, 907.145, 907.241, 907.243... (2021-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4427 TRW

DB4427 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4427
Bęben hamulcowy DB4427
DB4427
trw DB4427 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4427 trw
Bęben hamulcowy DB4427 trw
Bęben hamulcowy DB4427 trw
Bęben hamulcowy DB4427 trw
Bęben hamulcowy DB4427 trw
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4427

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego228
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]51
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]66
Średnica otworu centrującego [mm]63,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm]250
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]230,2
Ilość otworów5
Rozmiar gwintu 113,7
Rozmiar gwintu 2M8x1,25
nr EAN3322938153410

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4427 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD B-MAX, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI 1.0-2.0D 07.10-
numery OEM:
FORD      1781451
FORD      BV61-1126-BB
zamienniki:
BF526
brak
DELPHI

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4427 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4427 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.