Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Audi A4 B5 (8D2) 1.8 quattro (1995.01-2000.11) 125km » GBS2167 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.8 Quattro (1995.01-2000.11) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2167 TRW

GBS2167 Czujnik, prędkość obrotowa koła TRW
trw GBS2167
Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2167
112.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GBS2167

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rodzaj czujnikaaktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przewodu
nr EAN3322938224486
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2167 TRW

Czujnik ABS tył L pasuje do: AUDI Q3, SEAT ALHAMBRA, SKODA SUPERB II, YETI, VW BEETLE, CC B7, EOS, GOLF VI, JETTA IV, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI 1.2-3.6 03.06-12.22
numery OEM:
AUDI      1K0 927 807 A
AUDI      WHT 003 859 A
AUDI      WHT 003 859 B
SEAT      1K0 927 807 A
SEAT      WHT 003 859 A
SEAT      WHT 003 859 B
SKODA      WHT 003 859 A
SKODA      WHT 003 859 B
VOLKSWAGEN      1K0 927 807 A
VOLKSWAGEN      WHT 003 859 A
VOLKSWAGEN      WHT 003 859 B

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2167 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2167 TRW:

Roksana, Golczewo
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.