Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dacia DOKKER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (KE_) 1.5 dCi (KEMW) (2012.11-???) 85km » JER116 trw
wybrany samochód: 
Dacia Dokker Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ke_) 1.5 Dci (kemw) (2012.11-???) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER116 TRW

JER116 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
1,243.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

54554110, A0011875, A0013671, A0015489

numer części:

JER116

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaTRW
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937430604

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER116 TRW

Koszt kaucji: 1,055.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: FORD GALAXY II, S-MAX 2.0D 05.06-06.15
numery OEM:
FORD      1381586
FORD      1434851
FORD      1437113
FORD      1439118
FORD      1450989
FORD      1466169
FORD      1484984
FORD      1508127
FORD      1538410
FORD      1545073
FORD      1710774
FORD      1743883
FORD      1743884
FORD      1821577
FORD      6G91-3K514-AC
FORD      6G91-3K514-AD
FORD      6G91-3K514-AE
FORD      6G91-3K514-AF
FORD      6G91-3K514-AG
FORD      6G91-3K514-AH
FORD      6G91-3K514-AJ
FORD      6G91-3K514-AK
FORD      6G91-3K514-AL
FORD      6G9J-3K514-CA
FORD      BG91-3K514-CA
FORD      BG91-3K514-CB
FORD      BG91-3K514-CC
FORD      RM6G-9J3K514-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER116 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.