Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat GRANDE PUNTO Van (199_) 1.3 JTD Multijet (199CXC1A) (2006.02-2013.06) 75km » JER161 trw
wybrany samochód: 
Fiat Grande Punto Van (199_) 1.3 Jtd Multijet (199cxc1a) (2006.02-2013.06) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER161 TRW

JER161 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
1,245.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JER161

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaTRW
Przestrzegać danych technicznych
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
nr EAN3322938076153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER161 TRW

Koszt kaucji: 1,050.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50 1.6-2.5 12.03-06.13
numery OEM:
VOLVO      36001233
VOLVO      36001233AA
VOLVO      36050680
VOLVO      9V61-3K514-AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER161 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER161zobacz instrukcję montażu JER161

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.