Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo FH16 FH 16/600 (2008-???) 600km » JER162 trw
wybrany samochód: 
Volvo Fh16 Fh 16/600 (2008-???) 600km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER162 TRW

JER162 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER162
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER162
JER162
trw JER162 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER162 trw
1,114.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JER162

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938078126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER162 TRW

Koszt kaucji: 1,050.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO III, TOLEDO IV 1.0-2.0D 08.99-
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 155 AB
AUDI      6Q0 423 155 AE
AUDI      6R0 423 156
AUDI      6R0 423 156 A
AUDI      6R0 423 156 B
AUDI      6R0 423 156 C
SEAT      6Q0 423 155 AB
SEAT      6Q0 423 155 AE
SEAT      6R0 423 155
SEAT      6R0 423 156
SEAT      6R0 423 156 A
SEAT      6R0 423 156 B
SEAT      6R0 423 156 C
SKODA      6Q0 423 155 AB
SKODA      6Q0 423 155 AE
SKODA      6R0 423 156
SKODA      6R0 423 156 A
SKODA      6R0 423 156 B
SKODA      6R0 423 156 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AB
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AE
VOLKSWAGEN      6R0 423 156
VOLKSWAGEN      6R0 423 156 A
VOLKSWAGEN      6R0 423 156 B
VOLKSWAGEN      6R0 423 156 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER162 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER162zobacz instrukcję montażu JER162zobacz instrukcję montażu JER162zobacz instrukcję montażu JER162zobacz instrukcję montażu JER162zobacz instrukcję montażu JER162

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.