Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.3 E quattro (1991.09-1994.07) 133km » JER174 trw
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.3 E Quattro (1991.09-1994.07) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER174 TRW

JER174 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
928.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JER174

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaTRW
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Wyłączenie producentaKOYO/SMI
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938193287

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER174 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, VW LUPO I, POLO 1.0-2.0 03.93-
numery OEM:
AUDI      6E0 423 156 A
AUDI      6Q0 423 156 H
AUDI      6Q0 423 156 M
SEAT      6E0 423 156 A
SEAT      6Q0 423 156 H
SEAT      6Q0 423 156 M
SKODA      6E0 423 156 A
SKODA      6Q0 423 156 H
SKODA      6Q0 423 156 M
VOLKSWAGEN      6E0 423 156 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 H
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER174 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER174zobacz instrukcję montażu JER174zobacz instrukcję montażu JER174zobacz instrukcję montażu JER174zobacz instrukcję montażu JER174zobacz instrukcję montażu JER174

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.