Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER300 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER300 TRW

JER300 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
1,066.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JER300

producent:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ograniczenia producenta TRW
Wersja Generation II
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937692453

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER300 TRW

Koszt kaucji: 1,075.02 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 02.98-12.09
numery OEM:
OPEL      13105727
OPEL      24405523
OPEL      24436639
OPEL      59 48 010
OPEL      5948003
OPEL      9 48 001
OPEL      9 48 003
OPEL      9 48 092
OPEL      9127417
OPEL      9156546
OPEL      9191977
VAUXHALL      13105727
VAUXHALL      24436639
VAUXHALL      59 48 010
VAUXHALL      9127417
VAUXHALL      9156546
VAUXHALL      9191977
VAUXHALL      R1700053
VAUXHALL      R1700054
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER300 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER300

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.