Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR117 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR117 TRW

JPR117 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
576.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR117

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 114
Ilość żeber 6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388233

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR117 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, ZX; PEUGEOT 306, 405 I, 405 II, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.6-1.9D 03.88-12.03
numery OEM:
CITROËN      4007 5C
CITROËN      4007 82
PEUGEOT      4007 5C
PEUGEOT      4007 82

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR117 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR117

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.