Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR208 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR208 TRW

JPR208 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
577.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR208

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR208 TRW

Koszt kaucji: 649.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: BMW 5 (E34); OPEL OMEGA A, OMEGA B 2.5D/3.6 08.90-07.03
numery OEM:
BMW      1 138 123
BMW      1 138 132
BMW      1 141 054
BMW      1 141 055
BMW      2 245 846
BMW      2 249 301
BMW      32 41 1 138 123
BMW      32 41 1 138 132
BMW      32 41 1 141 054
BMW      32 41 1 141 055
BMW      32 41 2 245 846
BMW      32 41 2 249 301
OPEL      59 48 039
OPEL      9 48 051
OPEL      9 48 087
OPEL      90468138
OPEL      9156354
OPEL      93175574
VAUXHALL      59 48 039
VAUXHALL      9 48 051
VAUXHALL      9 48 087
VAUXHALL      90468138
VAUXHALL      9156354
VAUXHALL      93175574

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR208 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR208

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.