Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR224 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR224 TRW

JPR224 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR224
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR224
553.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR224

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389261

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR224 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, 166, GT, GTV, SPIDER; FIAT BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, MAREA, MULTIPLA, PALIO, STRADA 1.3D-2.4D 09.97-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46473843
ALFA ROMEO      46533006
ALFA ROMEO      46534757
ALFA ROMEO      60814796
ALFA ROMEO      60815754
ALFA ROMEO      71788795
ALFA ROMEO      71788803
ALFA ROMEO      71788806
FIAT      46473843
FIAT      46533006
FIAT      46534757
FIAT      60814796
FIAT      60815754
FIAT      71788798
FIAT      71788803
FIAT      71788806
LANCIA      60814796
LANCIA      60815754

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR224 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR224

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.