Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 (1985.01-1987.03) 115km » JPR471 trw
wybrany samochód: 
Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 (1985.01-1987.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR471 TRW

JPR471 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR471
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR471
JPR471
trw JPR471 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
382.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR471

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]137
Ilość żeber6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zbiornika wyrównawczego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937685301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR471 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK 1.4/1.6 04.97-08.05
numery OEM:
CITROËN      4007 3E
CITROËN      4007 JT
CITROËN      4007 KZ
CITROËN      96 412 673 80
PEUGEOT      4007 3E
zamienniki:
QSRPA355
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR471 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.