Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM115 trw

Przekładnia kierownicza JRM115 TRW

JRM115 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM115
Przekładnia kierownicza JRM115
 

    Ocena:
numer części:

JRM115

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy manualny
Długość całkowita [mm] 1177
Rozstaw śrub mocujących [mm] 260
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 35
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 14
Ograniczenia producenta TRW
Długość przegub osiowy [mm] 210
Rozmiar gwintu przegub aksjalny 1/2UNF-20
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937901074

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM115 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA 1.0-1.8D 01.89-11.08
numery OEM:
FORD      1028388
FORD      1028399
FORD      1034197
FORD      1038014
FORD      1038016
FORD      1661713
FORD      5022633
FORD      5026742
FORD      5026744
FORD      5028902
FORD      6163015
FORD      6555477
FORD      6708565
FORD      7038517
FORD      89FB-3503-CA
FORD      92FB-3503-AA
FORD      93FB-3503-AA
FORD      93FB-3503-AB
FORD      97KB-3503-AA
FORD      97KB-3503-BA
FORD      F7RC-3503-AA
FORD      F7RC-3503-BA
FORD      R89FB-3503-CA
FORD      R92FB-3503-AA
FORD      R92FB-3503-CA
FORD      R93FB-3503-AA
FORD      V90FB-3503-AB

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM115 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM115

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.