Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue (2021-???) 150km » JRM433 trw
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Autobus (fad, Fbd) 2.0 Ecoblue (2021-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM433 TRW

JRM433 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM433
Przekładnia kierownicza JRM433
592.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRM433

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1026
Rozstaw śrub mocujących [mm]386
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej96
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej17
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej14
Długość przegub osiowy [mm]163
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1.5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937405725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM433 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORTWO 0.6/0.7/0.8D 07.98-01.07
numery OEM:
SMART      Q00012533V0010000
SMART      Q0004684V0060000
SMART      Q0004684V0070000
SMART      Q0004684V0080000
zamienniki:
52320
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM433 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.