Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 2.0 dCi (JZ0Y, JZ26) (2009.02-???) 150km » JRM481 trw
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Iii (jz0/1_) 2.0 Dci (jz0y, Jz26) (2009.02-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM481 TRW

JRM481 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM481
Przekładnia kierownicza JRM481
JRM481
trw JRM481 Przekładnia kierownicza
657.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

15001268, A0019381

numer części:

JRM481

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Ograniczenia producentaTRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522750

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM481 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT IDEA, LANCIA MUSA 1.2-1.9D 12.03-
numery OEM:
FIAT      0000051804858
FIAT      51725101
FIAT      51832249
LANCIA      0000051804858
LANCIA      51725101
LANCIA      51832249

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM481 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.