Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM482 trw

Przekładnia kierownicza JRM482 TRW

JRM482 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM482
Przekładnia kierownicza JRM482
JRM482
trw JRM482 Przekładnia kierownicza
729.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

15001242

numer części:

JRM482

producent:

TRW

Tryb pracy mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Wymiar gwintu M12x1.25
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937522910

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM482 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK 1.1-1.3D 09.03-

Przekładnia kierownicza JRM482 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Przekładnia kierownicza JRM482 producenta TRW

FIAT

51708841, 51876158, 51876159, 51887444, 51887445

numery OEM:
FIAT      51708841
FIAT      51876158
FIAT      51876159
FIAT      51887444
FIAT      51887445

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM482 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM482zobacz instrukcję montażu JRM482zobacz instrukcję montażu JRM482zobacz instrukcję montażu JRM482

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.