Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASTRA G sedan (T98) 1.4 (F69) (2007.09-2009.12) 90km » JRM483 trw
wybrany samochód: 
Opel Astra G Sedan (t98) 1.4 (f69) (2007.09-2009.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM483 TRW

JRM483 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM483
Przekładnia kierownicza JRM483
732.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

15001244

numer części:

JRM483

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]990
Rozstaw śrub mocujących [mm]339
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej26
Liczba otworów do mocowania2
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej14,2
Suw [mm]152
Wymiar gwintuM12x1.25
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522729

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM483 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK 1.1-1.4CNG 09.03-
numery OEM:
FIAT      51708840
FIAT      51876156
FIAT      51876157
FIAT      51887442
FIAT      51887443

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM483 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM483zobacz instrukcję montażu JRM483zobacz instrukcję montażu JRM483zobacz instrukcję montażu JRM483

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.