Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM488 trw

Przekładnia kierownicza JRM488 TRW

JRM488 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM488
Przekładnia kierownicza JRM488
978.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JRM488

producent:

TRW

Tryb pracy mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 50
Rozstaw śrub mocujących [mm] 317
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937522880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM488 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2/1.2ALK/1.2LPG 12.04-
numery OEM:
RENAULT      77 11 368 401
RENAULT      82 00 124 407

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM488 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM488zobacz instrukcję montażu JRM488

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.