Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) (1978-1979) 55km » JRM490 trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer I (a7_) 1.2 (a75a) (1978-1979) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM490 TRW

JRM490 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM490
Przekładnia kierownicza JRM490
JRM490
trw JRM490 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRM490 trw
700.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRM490

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej50
Rozstaw śrub mocujących [mm]317
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522798

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM490 TRW

Koszt kaucji: 0.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN MICRA C+C III, MICRA III, RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.0-2.0 01.03-
numery OEM:
NISSAN      48001-BC46A
RENAULT      82 00 357 928
RENAULT      82 00 565 646
RENAULT      82 01 038 247

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM490 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM490zobacz instrukcję montażu JRM490

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.