Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 524 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km » JRM502 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 524 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM502 TRW

JRM502 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM502
Przekładnia kierownicza JRM502
JRM502
trw JRM502 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRM502 trw
1,046.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRM502

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Długość całkowita [mm]1236
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937876495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM502 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FIESTA, FIESTA VI 1.0-1.6D 06.08-01.18
numery OEM:
FORD      1543718
FORD      1745237
FORD      1753627
FORD      1836240
FORD      1877055
FORD      2019944
FORD      8V51-3200-CH
FORD      8V51-3200-CJ
FORD      8V51-3200-CK
FORD      8V51-3200-CL
FORD      8V51-3200-CM
FORD      8V51-3504-CA
FORD      RM8V51-3200-CA

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM502 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.