Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM543 trw

Przekładnia kierownicza JRM543 TRW

JRM543 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM543
Przekładnia kierownicza JRM543
993.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRM543

producent:

TRW

Ograniczenia producenta DELPHI
Tryb pracy manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z ogranicznikiem kąta skrętu kół
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przegubem wzdłużnym
Długość całkowita [mm] 1229
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 109
Rodzaj gwintu przegub osiowy z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938133665

skład zestawu:
JAR1008 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM543 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem mechaniczny pasuje do: OPEL MERIVA A 1.3D-1.8 05.03-05.10
numery OEM:
OPEL      13153352
OPEL      13272669
OPEL      59 00 230
OPEL      59 00 260
OPEL      59 00 306
OPEL      9 00 028
OPEL      93169320
OPEL      93184688
zamienniki:
DSR1768L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM543 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM543

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.