Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906) 518 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2009.12) 184km » JRP1077 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Furgon (b906) 518 Cdi 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2009.12) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1077 TRW

JRP1077 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1077
Przekładnia kierownicza JRP1077
1,473.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

68 00 001 897

numer części:

JRP1077

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaSMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z ogranicznikiem kąta skrętu kół
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]1210
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.czworokąt
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej24
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej18
Rodzaj gwintu przegub osiowyGwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1.5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937735563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1077 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: VOLVO S40 I, V40 1.6-2.0 07.95-06.04
numery OEM:
VOLVO      30644117
VOLVO      30644118
VOLVO      8251804
VOLVO      8602837

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1077 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.