Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo V90 II Kombi (235) T8 Plug-in Hybrid AWD (2022-???) 455km » JRP1160 trw
wybrany samochód: 
Volvo V90 Ii Kombi (235) T8 Plug-in Hybrid Awd (2022-???) 455km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1160 TRW

JRP1160 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1160
Przekładnia kierownicza JRP1160
JRP1160
trw JRP1160 Przekładnia kierownicza
1,161.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRP1160

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaTRW
ID wykonania wtyczkiHELLA
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]1179
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej65
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej22
Suw [mm]145
Długość przegub osiowy [mm]175
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Przestrzegać danych technicznych
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
nr EAN3322937736652

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1160 TRW

Koszt kaucji: 577.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA II PRAKTIK, ROOMSTER 1.0-2.0 08.99-
numery OEM:
AUDI      6Q1 423 051 CA
AUDI      6Q1 423 055 AA
AUDI      6Q1 423 055 AD
AUDI      6Q1 423 055 Q
AUDI      6R1 423 061
SEAT      6Q1 423 051 AS
SEAT      6Q1 423 051 CA
SEAT      6Q1 423 055 AA
SEAT      6Q1 423 055 AD
SEAT      6Q1 423 055 AX
SEAT      6Q1 423 055 BL
SEAT      6Q1 423 055 Q
SEAT      6Q1 423 055 X
SEAT      6R1 423 061
SKODA      6Q1 423 051 AS
SKODA      6Q1 423 051 BS
SKODA      6Q1 423 051 CA
SKODA      6Q1 423 051 CB
SKODA      6Q1 423 051 CC
SKODA      6Q1 423 051 CE
SKODA      6Q1 423 051 CG
SKODA      6Q1 423 055 AA
SKODA      6Q1 423 055 AD
SKODA      6Q1 423 055 AX
SKODA      6Q1 423 055 BL
SKODA      6Q1 423 055 Q
SKODA      6Q1 423 055 X
SKODA      6R1 423 061
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 AS
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 CA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AD
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BL
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 Q
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 X
VOLKSWAGEN      6R1 423 061

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1160 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1160zobacz instrukcję montażu JRP1160

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.