Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1301 trw

Przekładnia kierownicza JRP1301 TRW

JRP1301 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1301
Przekładnia kierownicza JRP1301
JRP1301
 

    Ocena:
numer części:

JRP1301

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 827
Długość całkowita [mm] 1179
Suw [mm] 145
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 65
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 15,1
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 22
Długość przegub osiowy [mm] 175
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M14x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322938145347

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1301 TRW

Koszt kaucji: 649.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: SKODA FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.2-1.6D 09.06-05.15
numery OEM:
AUDI      6Q1 423 055 BN
SEAT      6Q1 423 051 CH
SEAT      6Q1 423 055 BN
SKODA      6Q1 423 051 CH
SKODA      6Q1 423 055 BN
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1301 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1301

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.