Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1333 trw

Przekładnia kierownicza JRP1333 TRW

JRP1333 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1333
Przekładnia kierownicza JRP1333
JRP1333
3,119.00 zł 3,056.61 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP1333

producent:

TRW

Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1500
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 11
Suw [mm] 165
Gwint zewn. [mm] M16 x1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322938192365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1333 TRW

Koszt kaucji: 1,948.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906) 1.8-3.5 04.06-09.20
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 460 06 00
MERCEDES-BENZ      906 460 06 00 80
MERCEDES-BENZ      906 460 08 00
MERCEDES-BENZ      906 460 08 00 80
MERCEDES-BENZ      906 460 13 00
MERCEDES-BENZ      906 460 13 00 80
MERCEDES-BENZ      906 460 17 00
MERCEDES-BENZ      906 460 17 00 80
MERCEDES-BENZ      A 906 460 06 00
MERCEDES-BENZ      A 906 460 06 00 80
MERCEDES-BENZ      A 906 460 08 00
MERCEDES-BENZ      A 906 460 08 00 80
MERCEDES-BENZ      A 906 460 13 00
MERCEDES-BENZ      A 906 460 13 00 80
MERCEDES-BENZ      A 906 460 17 00
MERCEDES-BENZ      A 906 460 17 00 80
VOLKSWAGEN      2E1 419 061
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 A
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 AX
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 B
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 BX
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 C
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 CX
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 D
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 DX
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 X
zamienniki:
52478
brak
SPIDAN
QSRP1534
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1333 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.