Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen TRANSPORTER T3 Autobus (25_) 2.1 Syncro (1985.08-1992.07) 95km » JRP134 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Autobus (25_) 2.1 Syncro (1985.08-1992.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP134 TRW

JRP134 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP134
Przekładnia kierownicza JRP134

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP134

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Długość całkowita [mm]1225
Rozstaw śrub mocujących [mm]395
Liczba otworów do mocowania2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej23
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej18,8
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej29
Długość przegub osiowy [mm]200
Rodzaj gwintu przegub osiowyGwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x2
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937901852

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP134 TRW

Koszt kaucji: 0.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, ORION I 1.3-2.0 07.83-08.00
numery OEM:
FORD      1010359
FORD      1042435
FORD      1108365
FORD      1116119
FORD      1116121
FORD      5024553
FORD      5024954
FORD      5025893
FORD      5025963
FORD      5026739
FORD      6555940
FORD      6634665
FORD      6648422
FORD      6668556
FORD      6697506
FORD      7243568
FORD      91AB-3A500-BC
FORD      91AB-3A500-BD
FORD      91AB-3A500-BE
FORD      91AB-3A500-BF
FORD      91AB-3A500-BG
FORD      95AB-3A500-AB
FORD      95AB-3A500-GA
FORD      97AG-3A500-AA
FORD      97AG-3A500-AB
FORD      R91AB-3A500-BC
FORD      R91AB-3A500-BD
FORD      R91AB-3A500-BE
FORD      R91AB-3A500-BF
FORD      R91AB3A500BG
FORD      R95AB3A500GA
FORD      R97AG3A500AB

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP134 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.