Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP141 trw

Przekładnia kierownicza JRP141 TRW

JRP141 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP141
Przekładnia kierownicza JRP141
1,714.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP141

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta VISTEON
Długość całkowita [mm] 1268
Suw [mm] 148
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 430
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Długość przegub osiowy [mm] 198
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937901913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP141 TRW

Koszt kaucji: 595.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: FORD MONDEO I, MONDEO II 1.6-2.0 02.93-09.00
numery OEM:
FORD      3710403
FORD      3710706
FORD      3710957
FORD      3921317
FORD      3921319
FORD      5028701
FORD      5028702
FORD      6920038
FORD      6920040
FORD      7022289
FORD      7022291
FORD      7220797
FORD      7220799
FORD      7294407
FORD      7294409
FORD      F3RC-3200-RC
FORD      F3RC-3200-RE
FORD      F3RC-3200-TC
FORD      F3RC-3200-TE
FORD      F5RC 3504 EARM
FORD      F5RC-3200-AA
FORD      F5RC-3200-CA
FORD      F5RC-3200-EA
FORD      F5RC-3200-GA
FORD      F7RC-3200-LA
FORD      F7RC-3200-NA
FORD      F7RC3504LARM
FORD      F7RC3504NARM
FORD      RF3RC-3200-RE
FORD      RF3RC-3200-TE
FORD      RFF33C3550DA

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP141 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP141

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.