Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 65C17, 65C17 /P (2007.07-2011.08) 170km » JRP1420 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 65c17, 65c17 /p (2007.07-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1420 TRW

1,706.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRP1420

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ograniczenia producentaJTEKT
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1020
Rozstaw śrub mocujących [mm]310
Suw [mm]135
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej84
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej18
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
nr EAN3322938448387

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1420 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, LADA LARGUS, XRAY, RENAULT LOGAN I 1.0ALK-1.6LPG 09.04-
numery OEM:
LADA      490019371R
RENAULT      49 00 193 71R
RENAULT      60 01 549 990
RENAULT      77 11 497 481
RENAULT      82 00 720 881
DACIA      49 00 133 67R
DACIA      49 00 193 71R
DACIA      60 01 549 990
DACIA      77 11 497 481
DACIA      82 00 720 880
DACIA      82 00 720 881
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1420 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.