Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP219 trw

Przekładnia kierownicza JRP219 TRW

JRP219 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP219
Przekładnia kierownicza JRP219
 

    Ocena:
numery handlowe:

50290215

numer części:

JRP219

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Długość całkowita [mm] 560
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 52
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937902699

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP219 TRW

Koszt kaucji: 1,180.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (Bez przegubu osiowego) pasuje do: SEAT AROSA; SKODA FABIA I; VW JETTA II, LUPO I, POLO, POLO II, POLO III 1.0-2.0 01.84-11.09
numery OEM:
AUDI      6N1 422 051
AUDI      6N1 422 051 B
AUDI      6N1 422 055
AUDI      6N1 422 061
AUDI      6N1 422 061 A
AUDI      6N1 422 061 C
AUDI      6N1 422 061 CX
AUDI      6N1 422 061 EX
AUDI      6N1 422 062 CX
SEAT      6N1 422 051
SEAT      6N1 422 051 B
SEAT      6N1 422 055
SEAT      6N1 422 061
SEAT      6N1 422 061 A
SEAT      6N1 422 061 C
SEAT      6N1 422 061 CX
SEAT      6N1 422 061 E
SEAT      6N1 422 061 EX
SEAT      6N1 422 061 H
SEAT      6N1 422 061 HX
SEAT      6N1 422 062 CX
SKODA      6N1 422 051
SKODA      6N1 422 051 B
SKODA      6N1 422 055
SKODA      6N1 422 061
SKODA      6N1 422 061 A
SKODA      6N1 422 061 C
SKODA      6N1 422 061 CX
SKODA      6N1 422 062 CX
VOLKSWAGEN      6N1 422 051
VOLKSWAGEN      6N1 422 051 B
VOLKSWAGEN      6N1 422 055
VOLKSWAGEN      6N1 422 061
VOLKSWAGEN      6N1 422 061 A
VOLKSWAGEN      6N1 422 061 C
VOLKSWAGEN      6N1 422 061 CX
VOLKSWAGEN      6N1 422 061 E
VOLKSWAGEN      6N1 422 061 EX
VOLKSWAGEN      6N1 422 061 H
VOLKSWAGEN      6N1 422 061 HX
VOLKSWAGEN      6N1 422 062 CX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP219 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP219zobacz instrukcję montażu JRP219

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.