Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lexus GS (_L1_) F (URL10_, URL10R) (2015.09-???) 477km » JRP260 trw
wybrany samochód: 
Lexus Gs (_l1_) F (url10_, Url10r) (2015.09-???) 477km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP260 TRW

JRP260 Przekładnia kierownicza TRW
641.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRP260

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Długość całkowita [mm]1110
Długość przyłącza [mm]42
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937913077

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP260 TRW

Koszt kaucji: 1,890.76 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany)
numery OEM:
RENAULT      77 01 471 420
RENAULT      77 01 471 668
RENAULT      77 01 471 988
RENAULT      77 11 134 176

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP260 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.