Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP627 trw

Przekładnia kierownicza JRP627 TRW

JRP627 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP627
Przekładnia kierownicza JRP627
 

    Ocena:
numer części:

JRP627

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm] 1467
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 66
Rozstaw śrub mocujących [mm] 305
Długość przegub osiowy [mm] 285
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319299

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP627 TRW

Koszt kaucji: 2,920.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904); VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-Electric 01.95-07.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 460 08 00
MERCEDES-BENZ      901 460 08 00 80
MERCEDES-BENZ      901 460 15 00
MERCEDES-BENZ      901 460 19 00
MERCEDES-BENZ      901 460 27 00
MERCEDES-BENZ      901 460 27 00 80
MERCEDES-BENZ      901 460 29 00
MERCEDES-BENZ      901 460 41 00
MERCEDES-BENZ      901 460 41 00 80
MERCEDES-BENZ      901 460 43 00
MERCEDES-BENZ      901 460 43 00 80
MERCEDES-BENZ      901 460 45 00
MERCEDES-BENZ      901 460 45 00 80
MERCEDES-BENZ      A 901 460 08 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 08 00 80
MERCEDES-BENZ      A 901 460 15 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 19 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 27 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 27 00 80
MERCEDES-BENZ      A 901 460 29 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 41 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 41 00 80
MERCEDES-BENZ      A 901 460 43 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 43 00 80
MERCEDES-BENZ      A 901 460 45 00
MERCEDES-BENZ      A 901 460 45 00 80
VOLKSWAGEN      2D1 422 055
VOLKSWAGEN      2D1 422 055 A
VOLKSWAGEN      2D1 422 055 C
VOLKSWAGEN      2D1 422 055 E
VOLKSWAGEN      2D1 422 055 EX
VOLKSWAGEN      2D1 422 055 G
VOLKSWAGEN      2D1 422 055 GX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP627 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP627

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.