Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP645 trw

Przekładnia kierownicza JRP645 TRW

JRP645 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP645
Przekładnia kierownicza JRP645
1,825.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP645

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Ograniczenia producenta XTR
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Długość całkowita [mm] 556
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 25
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP645 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (Bez przegubu osiowego) pasuje do: VW PASSAT B3/B4 1.6-2.9 02.88-05.97
numery OEM:
AUDI      191 422 065 H
AUDI      357 422 055 K
AUDI      357 422 055 Q
AUDI      357 422 055 R
AUDI      357 422 061 D
AUDI      357 422 061 DX
AUDI      357 422 061 Q
AUDI      3A1 422 055 E
AUDI      3A1 422 061 AX
AUDI      3A1 422 061 B
AUDI      3A1 422 061 E
SEAT      191 422 065 H
SEAT      357 422 055 K
SEAT      357 422 055 Q
SEAT      357 422 055 R
SEAT      357 422 061 D
SEAT      357 422 061 Q
SEAT      3A1 422 055 E
SEAT      3A1 422 061 B
SEAT      3A1 422 061 E
SKODA      191 422 065 H
SKODA      357 422 055 K
SKODA      357 422 055 Q
SKODA      357 422 055 R
SKODA      357 422 061 D
SKODA      357 422 061 Q
SKODA      3A1 422 055 E
SKODA      3A1 422 061 B
SKODA      3A1 422 061 E
VOLKSWAGEN      191 422 065 H
VOLKSWAGEN      357 422 055 K
VOLKSWAGEN      357 422 055 Q
VOLKSWAGEN      357 422 055 R
VOLKSWAGEN      357 422 061 D
VOLKSWAGEN      357 422 061 DX
VOLKSWAGEN      357 422 061 G
VOLKSWAGEN      357 422 061 Q
VOLKSWAGEN      3A1 422 055 E
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 AX
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 B
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 BX
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 E
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 EX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP645 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP645

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.