Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP737 trw

Przekładnia kierownicza JRP737 TRW

JRP737 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP737
Przekładnia kierownicza JRP737
JRP737
trw JRP737 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP737 trw
Przekładnia kierownicza JRP737 trw
1,490.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JRP737

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1480
Rozstaw śrub mocujących [mm] 385
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 43
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 16,8
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937368716

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP737 TRW

Koszt kaucji: 1,926.18 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT 2.0D-2.4D 01.00-05.06
numery OEM:
FORD      1205774
FORD      4041451
FORD      4077622
FORD      4386952
FORD      4511924
FORD      4557891
FORD      RMYC1J-3200-AF
FORD      YC15-3200-AF
FORD      YC15-3200-AG
FORD      YC15-3200-AH
FORD      YC15-3200-AJ

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP737 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP737

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.