Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP739 trw

Przekładnia kierownicza JRP739 TRW

JRP739 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP739
Przekładnia kierownicza JRP739
JRP739
trw JRP739 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP739 trw
1,257.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP739

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
ID wykonania wtyczki VALEO
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937390519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP739 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (Bez przegubu osiowego) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK; VW POLO, POLO III 1.0-2.0 10.94-11.09
numery OEM:
AUDI      6Q1 423 051 K
AUDI      6Q1 423 051 M
SEAT      6Q1 423 051 K
SEAT      6Q1 423 051 M
SEAT      6Q1 423 055 B
SEAT      6Q1 423 055 E
SEAT      6Q1 423 055 G
SEAT      6Q1 423 055 P
SEAT      6Q1 423 061 E
SEAT      6Q1 423 061 G
SEAT      6Q1 423 061 M
SEAT      6Q1 423 061 MX
SKODA      6Q1 423 051 K
SKODA      6Q1 423 051 M
SKODA      6Q1 423 055 B
SKODA      6Q1 423 055 E
SKODA      6Q1 423 055 G
SKODA      6Q1 423 055 P
SKODA      6Q1 423 061 E
SKODA      6Q1 423 061 G
SKODA      6Q1 423 061 M
SKODA      6Q1 423 061 MX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 K
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 M
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 B
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 D
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 E
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 G
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 P
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 B
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 D
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 E
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 G
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 M
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 MX
zamienniki:
52313
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP739 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP739zobacz instrukcję montażu JRP739

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.