Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP790 trw

Przekładnia kierownicza JRP790 TRW

JRP790 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP790
Przekładnia kierownicza JRP790
 

    Ocena:
numer części:

JRP790

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1175
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1.5
Technika połączeń unverzahnt
Długość przyłącza [mm] 44
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 43
Długość przegub osiowy [mm] 221
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937405282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP790 TRW

Koszt kaucji: 649.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, THALIA I, THALIA II 1.2-1.9D 09.98-
numery OEM:
RENAULT      69 00 000 073
RENAULT      69 00 000 118
RENAULT      77 00 429 712
RENAULT      77 01 471 305
RENAULT      77 01 471 306
RENAULT      77 11 134 509
RENAULT      82 00 033 768
RENAULT      82 00 917 748

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP790 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP790

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.