Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 HDi (2009.04-???) 68km » JRP852 trw
wybrany samochód: 
Citroën Nemo Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 Hdi (2009.04-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP852 TRW

JRP852 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP852
Przekładnia kierownicza JRP852
JRP852
trw JRP852 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
Przekładnia kierownicza JRP852 trw
1,975.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

A0005153, A0009939

numer części:

JRP852

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Ograniczenia producentaZF
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937509263

skład zestawu:
JAR1032 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP852 TRW

Koszt kaucji: 1,890.76 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V 2.3D-Electric 05.99-02.14
numery OEM:
FIAT      500306763
IVECO      500306763
IVECO      504064571
IVECO      99477984
zamienniki:
L15209
brak
MONROE
DSR1744L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRP1440
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP852 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.