Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L (1999.07-2005.07) 61km » JRP893 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Lupo I (6x1, 6e1) 1.2 Tdi 3l (1999.07-2005.07) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP893 TRW

JRP893 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP893
Przekładnia kierownicza JRP893
JRP893
trw JRP893 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP893 trw
Przekładnia kierownicza JRP893 trw
Przekładnia kierownicza JRP893 trw
1,523.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

15001296, A0009481

numer części:

JRP893

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]1480
Długość przegub osiowy [mm]275
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM16x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej50,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej18,5
Suw [mm]160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez osłony termicznej
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522606

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP893 TRW

Koszt kaucji: 1,890.76 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14
numery OEM:
FORD      1370706
FORD      1386805
FORD      1494682
FORD      1502617
FORD      6C11-3200-CB
FORD      6C11-3200-CC
FORD      6C11-3200-CD
FORD      6C11-3200-CE
zamienniki:
QSRP1413
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP893 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.