Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI quattro (2015.09-2019.11) 190km » JRP960 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 40 Tdi Quattro (2015.09-2019.11) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP960 TRW

JRP960 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP960
Przekładnia kierownicza JRP960
JRP960
trw JRP960 Przekładnia kierownicza
1,763.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

JRP960

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaTHYSSEN KRUPP
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937738687
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP960 TRW

Koszt kaucji: 1,899.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: MERCEDES GL (X164), M (W164) 3.0-6.3 02.05-12.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      164 460 01 00
MERCEDES-BENZ      164 460 01 00 80
MERCEDES-BENZ      164 460 01 25
MERCEDES-BENZ      164 460 05 00
MERCEDES-BENZ      164 460 05 00 80
MERCEDES-BENZ      A 164 460 01 00
MERCEDES-BENZ      A 164 460 01 00 80
MERCEDES-BENZ      A 164 460 01 25
MERCEDES-BENZ      A 164 460 05 00
MERCEDES-BENZ      A 164 460 05 00 80
MERCEDES-BENZ      A164460050005

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP960 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.