Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro (1994.03-1995.05) 315km » PHA229 trw
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) Rs2 Quattro (1994.03-1995.05) 315km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHA229 TRW

PHA229 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHA229
Przewód hamulcowy elastyczny PHA229
PHA229
trw PHA229 Przewód hamulcowy elastyczny
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHA229

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]234
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322935301517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHA229 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 234mm, M10x1/M10x1) pasuje do: CHEVROLET CORSA, TIGRA, VECTRA, DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, NEXIA, PRINCE, OPEL ASCONA C, ASTRA F 1.0-3.6 09.81-12.09
numery OEM:
BEDFORD      5 62 094
BEDFORD      90445758
OPEL      04565719
OPEL      5 62 094
OPEL      562346
OPEL      90235999
OPEL      90445758
OPEL      96179489
SAAB      4565719
SAAB      5 62 094
SAAB      90445758
VAUXHALL      5 62 094
VAUXHALL      90235999
VAUXHALL      90445758
VAUXHALL      96179489
CHEVROLET      5 62 094
CHEVROLET      90235999
CHEVROLET      90445758
CHEVROLET      96179489
DAEWOO      90235999
DAEWOO      96179489

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHA229 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHA229 TRW:

Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.