Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 (C65A) (1986.08-1988.04) 60km » PMF201 trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii (c1_a, C6_a) 1.2 (c65a) (1986.08-1988.04) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF201 TRW

PMF201 Pompa hamulcowa TRW
204.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF201

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica 1 [mm]20,6
Ilość połączeń2
nr EAN3322937000470

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF201 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: PEUGEOT 106 I, 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 306, 306/HATCHBACK, 309 I, 309 II, RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE 1.0-2.0 02.83-12.08
numery OEM:
PEUGEOT      4601 99
PEUGEOT      4601 A9
RENAULT      77 00 804 899
RENAULT      77 00 829 834
RENAULT      77 01 204 609
RENAULT      77 01 204 610
RENAULT      77 01 206 232

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF201 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.