Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Piaggio SKR SKR 150 (1997.01-1999.09) 14km » PMH1021 trw
wybrany samochód: 
Piaggio Skr Skr 150 (1997.01-1999.09) 14km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH1021 TRW

PMH1021 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH1021
Pompa hamulcowa PMH1021
455.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH1021

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]22
Rozmiar gwintu 1M12
MateriałŻeliwo
Ilość połączeń2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz otworem na czujnik
nr EAN3322938408077

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH1021 TRW

Pompa hamulcowa (22mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, YETI, VW BEETLE, CADDY III 1.2-3.2 02.03-07.19
numery OEM:
AUDI      1K1 614 019 K
SEAT      1K1 614 019 K
SKODA      1K1 614 019 K
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH1021 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.