Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C2 (JM_) 1.4 (2003.09-2009.12) 73km » PMH1022 trw
wybrany samochód: 
Citroën C2 (jm_) 1.4 (2003.09-2009.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH1022 TRW

237.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH1022

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaFTE
Średnica [mm]22,2
Ilość połączeń2
Wymiar gwintuM12x1
nr EAN3322938408084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH1022 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: ALFA ROMEO 147, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW BEETLE, GOLF V, GOLF VI 1.2-3.2 10.03-07.19
numery OEM:
SEAT      1K1 614 019 M
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH1022 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.